KDE permesas uzi Esperanto ne plu

Axel Rousseau axel.rousseau at esperanto-france.org
Wed Nov 2 09:52:15 GMT 2022

Saluton Oliver,
Ne temas pri "subteno" aù ne. Fakte, KDE havas specifajn regulojn por scii
kian lingvon estas disponebla (aù ne). Kiam mi interesiĝis pri la temo
(antaù multaj jaroj), temis pri kelkaj gravaj pakaĵoj kiuj devas atingi iun
procenton de tradukitaj mesaĝoj. Mi ne plu memoras kiujn pakaĵojn sed vi
povas vidi la statistikojn tie :
https://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kf5/team/eo/
Multaj programoj ne estas tradukitaj en esperanto kaj pro tio, ne plu eblas
por KDE disponibligi pakaĵojn kiuj surekranigos la anglan version anstataù
la esperanta versio.

Aliflanke, vi povas kompari tion al la teamo de Gnome :
https://l10n.gnome.org/teams/eo/

Pro la pli granda kvanto de traduko, Gnome ekzistas en esperanto.

Plej amike,

Axel