[Kde-i18n-eo] ankoraux mi ne povas traduki

Michael Moroni michael.moroni at mailoo.org
Sat Nov 2 14:30:08 UTC 2013

Il 11/01/13 21:48, Ramón Correa Ramírez ha scritto:
> Vi estis iomete malĝentila. Vi mem eraras foje kiel ĉi tie:
> Kiel vidiris, estas multo fari kaj ne multoj fari ĝin.
> Do ni provu ne kritiki tiom akre
> Mi jam elŝutis Lokalize-n sed ankoraŭ ne trovas la dosierojn por traduki. kaj
> kiam mi trovos ilin, kiel mi scios kiuj inter ili bezonas tradukon?
> Alia dubo, mi uzas Fedora-n kaj kiam mi tajpas yum list kde-l10n* mi ne trovas
> la versio en Esperanto, do mi uzas la Hispanan, ĉar jes, mi estas meksikano.
> Kiel oni pozas uzi KDE-n en Esperanto?
> Kaj jes mi uzas UTF-8 kaj la agordo de mia klavaro jam estis kiel vi diras.

> [...]

Saluton,
Mi estas Michael kaj mi povas es- kaj al- ŝuti tradukojn.
legante viajn mesaĝojn, mi notis, ke vi multe ankoraŭ eraras.
Antaŭ traduki, estas necese, ke vi taingas bonan nivelon de kono de
Esperanta lingvo kaj de tradukmanieron [1].
Esperanta traduko ankoraŭ  ne disponeblas ĉar ĝi ne atingis sufiĉan
nivelon por disvastigado.
Mi ne plu havas ŝpartempon por traduki do nenio ŝanĝiĝis ekde multe da
tempo.
Bonvole respondu se vi bezonas helpon,
Kore,
- MM

[1] https://wiki.ubuntu.com/EsperantoTeam/Tradukado

--
Michael Moroni
+393313151159

Non stampare questa email se non necessario! Pensa all'ambiente!
Ne presu ĉi tiun retpoŝton se nenecese! Pripensu al medio!