[Kde-i18n-eo] Restas unu monato por fintraduki kdebase !

Axel R. axel at esperanto-jeunes.org
Fri Oct 23 09:03:19 UTC 2009

Mi neniam vere komprenis kiel funkcias tiun retejon kiu apenaŭ estas
ligita al la aliaj projektoj.
La nomoj de la respondeculoj pri la traduko de KDE estas skribita tie :
http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=eo
kaj mi neniam ricevis mesaĝon pri kunlaborado.
Estas danĝere labori en du diversaj deponejoj. Estas facile perdi laboron...
Eĉ kun unu nura deponejo (t.n. la SVN deponejo de KDE), eblas errari
inter la trunk kaj la stable branĉo.

ĉu vi scias kiel elturniĝas la aliajn projektojn kiu tradukeblas ĉe
Launchpad ? ĉu ili tradukas "nur" ĉe launchpad ? ĉu ili kunigas la du
laborojn ?

Antaŭdankon pro via helpo,

Axel