[Kde-i18n-eo] Restas unu monato por fintraduki kdebase !

Axel R. axel at esperanto-jeunes.org
Thu Oct 22 20:15:19 UTC 2009

Jes, mi tradukas dosierojn kaj tuj poste "commit"-as ilin sur la SVN servilo.
Ne forgesu lanc^i "svn update" antaù eklabori c^ar robotoj aux aliaj programistoj ofte s^ang^as la dosierojn (aldonante c^enojn tradukendajn)

La plej taùga solvo, laù mi estas "rezervi intervalon de dosieroj" elektante ilin tie :

http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/eo/kdebase/

kaj rezervante ilin sur la diskutlisto.

Ezemple, mi rezervas *la unuajn dosierojn de audiorename_plugin g^is filetypes*.

Plej grava estas traduki KDEbase-n c^ar tiu pakaj^o estas kondic^o por enirigi nian tradukon en la diversaj distriuoj.
Memoru ke ni devas traduki 0,5 procenton de KDEbase c^iutage dum unu monato !

Dankon pro via helpo,

Plej amike,

Axel