[Kde-i18n-eo] kde4.1 demandoj

Cindy McKee cfmckee at gmail.com
Wed May 28 20:19:23 UTC 2008

El www.epistematica.com/papers/EsperantaOntologio.pdf :

Klasika ontologio estas formala priskribo de iu domajno de kono,
kapabla montri hierarkion de
konceptoj pri la temo (pere de taksonomio) kaj la rilatojn inter ili
(pere de aro da ecoj difinitaj por cxiu
koncepto); ontologio por semantika ttt havas plue la karakterizon esti
skribita en iu specifa lingvajxo, tiel
ke ĝi povu esti "legita" ne nur de homoj, sed de eksteraj informadikaj
programoj.
Do, ontologio estas tauxga termino!

--
Cindy McKee