[Kde-i18n-eo] kde4.1 demandoj

Cindy McKee cfmckee at gmail.com
Wed May 28 18:06:46 UTC 2008

En desktop_kdebase.po estas "KDED Desktop Folder Notifier"
Kial oni bezonus avizilon pri labortablaj dosierujoj?
----------
Nepomuk Ontology Loader
= Nepomuk-ontologia sxargilo ??
Ontologio:  Parto de la metafiziko, studanta la problemon pri la esto
kaj gxia unua kauxzo.
(mi legas pri Nepomuk, kaj mi ankoraux ne komprenas. Sed sxajne,
Nepomuk informos nin pri kial ni ekzistas.
'wrapper script' mi tradukis kiel 'interfaca skripto' - cxu bone?

ps. mi uzis 'Lokalize' hodiaux, kaj estas tre felicxa. Lokalize
anstatauxigas Kbabel kaj estas la nova nomo de Kaider.

--
Cindy McKee
Cindio