[Kde-i18n-eo] hibernate

Cindy McKee cfmckee at gmail.com
Fri Nov 16 17:41:02 UTC 2007

 Mi ne plene komprenis la diferencon inter Sleep kaj Hibernate!
 Sleep=suspendi kaj konservi vian laboron al RAM (kaj atentu
vekeventon) kaj hibernate=suspendi al disko; konservi vian laboron kaj
iujn CPU-informojn al disko kaj vere malsxalti; sed anstataux plene
resxargi, gxi legas la konservitan dosieron de CPU-informoj
Kio estas mallonga maniero por esprimi tion?
Mi legas suspendi al RAM kaj suspendi al disko.
Pierre, mi komencis uzi labortablon por desktop kaj forlasis 'tabulon'.
Kion vi pensas?

--
Cindy McKee
Cindio