[Kde-i18n-eo] kdebase bezonas vin !

Felix Zesch Felix.Zesch at esperanto.de
Thu Feb 22 19:41:36 UTC 2007

> Se vi deziras partopreni tiun defion, bonvolu elekti dosieron el tiu
> listo kaj diri kiun dosieron vi tradukos en tiu disenda listo.
> *konqueror.po
> <http://websvn.kde.org/*checkout*/branches/stable/l10n/eo/messages/kdebase/
>konqueror.po>* 115

Mi fintradukos Konkeranton. Tamen mi jam nun havas kelkajn rimarkojn pri
necesa infrastrukturo.

Ni nepre bezonas liston de normaj vortoj. Ne povas esti, ke unufoje ni
tradukas "folder" kiel "ujo" kaj unufoje kiel "dosierujo" (la dua kompreneble
estas multe pli tauxga, sed temas pri la principo).

Ni devas do havi ian sistemon por mastrumi vortojn, tio iam ankau povas helpi
traduki vortojn automate (kelkaj programoj kiel ekzemple KBabel ja kapablas
tion). Mi memoras ke ni iam jam parolis pri tio, cxu ne? Kion ni faru pri
tio?

Amike
Felix