[Kde-i18n-eo] Kiel majuskligu ene de mysql ? // Dankon

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Wed May 10 05:04:50 UTC 2006

Dankon Joop,

La aldonita esperantan ordigon aperis en mysql 5.0. =/
Mi uzas kubuntu ( brezzy' ) kaj tie, la plej fresha versio de mysql estas
4.1.12
[ kiu mi juse pretighis je pasinta semajnfino ] =)

mi pretighos novajn version. =(

Pri pitonon, la uzado de unikodo ankaux estas simpla.
Sed necesas substreki tion per la unua linio.
la unua linio dir'endas :

# -*- coding: utf-8 -*-

Amike
Martin