[Kde-i18n-eo] Kiel majuskligu ene de mysql ?

Joop Eggen joop_eggen at yahoo.de
Tue May 9 22:47:00 UTC 2006

Je mardo, la 9-a de majo 2006 21:43 Martin Ponce skribis:
> Saluton,
>
> Mi jam provas datumbazo en mysql, se mi javas jenajn problemojn.
> Unue : havante literojn chapelitajn kiel: jh hh ch .. kiel mi povus juste
> (mal)majuskligu gxin ?
> Due : kiel aranghi esperant-alfabete ?
>
> Chu iu jam prilaboris pi tiu-chi ?
>
> Amike.
> Martin

Ekzistas esperantan ordigon (collating sequence) en MySQL (unikode),
ucs2_esperanto_ci.
Vidu http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/charset-unicode-sets.html.
Oni devas ekspliciti anonci la uzon de unikodo, ĉe CREATE DATABASE aŭ ĉe
ekzemple la unuopaj kampoj. Krome la uzado de unikodo estas simpla en ĝavo,
sed ne tiel simpla en aĉa PHP. Pri bela pitono mi ne havas sperton.
Ĉu la subteno de Esperanto funkcias mi ne scias.

Joop