[Kde-i18n-eo] denove: pliaj lingvaj demandoj

Matthias Peick matthias at peick.de
Sun Mar 19 21:16:58 UTC 2006

Je Dimanĉo, la 19a de Marto 2006 20:54, Felix Zesch skribis:

> Tag - etikedo

Marko.

> Tab - fenestrero
> System tray - sistemfako
> Framework - kadrego
> toolbar - ilaro

Illistelo. La aliajn vortojn mi ankaŭ tradukis, sed mi bedaŭrinde ne jam scias
ilin.

> Ĉu tiuj tradukoj laŭ vi taŭgas?

Ne. Ĉiuj vortoj jam estas uzataj minimume de mi (parte de aliuloj) en aliaj
datumaroj. Pro tio pli bone estus esplori la aliajn tradukojn.

> Dankon pro viaj komentoj

Gravega problemo de la traduklaboro estas trovi la uzatajn vortojn, kiuj ne
estas troveblaj en kutimaj vortaroj. Fakte estas tiel, ke oni ne uzas la
tradukaĵaron, se ĝi ne estas samstata pri ĉio. Sekve serĉu kaj trovu la
vortojn! Nur tre malmultaj vere estas elpensotaj.