[Kde-i18n-eo] Chu iu tauhga ?

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Fri Mar 17 20:51:52 UTC 2006

Saluton,

   Shajnos strange, sed mi komencas baza python'a kurso kiel lernanto.
   Tio mi esperas min faciligi mian agadon en KDE kaj nuna l10n'a teamo.

--- Axel Rousseau <axel584 at axel584.org> wrote:

> Saluton,
> Kial ne uzi http://eo.wiktionary.org/wiki/%C4%88efpa%C4%9Do
> Ni tiel helpos samtempe tiun projekton ?
>
> Kion vi opinias pri tio ?

Mi povus diri multe, sed prefere legu per si mem, kio diras la partoprenantoj
de Vikivortaro :
<<-------- /eko
Vikivortaro (angle: Wiktionary) estas subprojekto de Vikipedio por krei liberan
vikian vortaron en ĉiu lingvo. Daniel ALSTON fondis ĝin je la 12-a de
decembro, 2002. Ĝi ekhavis oficialan adreson je la 26-a de decembro, 2002.
Nuntempe la projekto akceptas difinojn en diversaj lingvoj : por ĉiu
lingvo estas memstara paĝaro. Post apero de franca kaj pola versioj la
projekto fariĝis multlingva en majo 2004.
(( -- KAJ CHEFE --- )))
En aŭgusto de 2005, la esperanta varianto apenaŭ havis vortojn dum
ido jam entenis pli ol 20.000 vortojn. La kaŭzo estas, ke jam ekzistas
multaj komputilaj vortaroj en Esperanto kaj estas tre bone ellaborita la Reta
Vortaro ReVo, pro kiuj neniu volas duoble labori.

Pro sia nenecese komplika, nematura strukturo la esperanta vikivortaro estas ne
tre populara dum ĝi prosperas en diversaj nacilingvoj.
------>>> /Fino

Por KDE-EO mi jus havas multe da demandojn, kaj multe el ili farighis mian
laboron, sed ne temas nure pri tradukado. Tiun mi sentas konfuzigus vin
se mi ne propre prilaboras. =(

Last-tempe aperis la tiel nomata "Roadmap to World Domination"
vidu : http://www.kde.org/kdeslides/fosdem2006/2006-02-sebas-marketing/
ene de spreadkde kiu kunordigas Tom Chance che http://www.spreadkde.org/

Kaj la demando oni povus eldiri por ni
     "¿ kiel tauhga/utila estas la KDE al esperantio ?"
      ¿ Kiel promociu kDE al esperantistaro ?

Oh, pri la vortaretoj.
Vortareto povas esti tiel simpla kiel :

       Vorto_Angle : Vorto_Esperante :: Defino + Defino

Nenio komplika, kaj sufiche por prilabori.

Amike
Martin Ponce

PS. Mi ghuas uzi utf-8 kaj konkeranto, sed mangx-hore mi havas nur kelkajn
minutoj por skribi uzante IE kaj M$ =(
Tial mi pardon petas ne prope skribi tiu-momente.

elkore
Martin Ponce