[Kde-i18n-eo] Chu iu tauhga ?

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Mon Mar 13 20:55:04 UTC 2006

Saluton,

Kelkajn notojn

1 >  Mi ne havas tempon por vikio, se iu jam scias pri kiel
     Administri kaj kontroli mi estus felicha,

     chia-maniere, mia tempo estos dedichita alien.

2 > kelkaj projektoj ekzistas nuntempe, kiel REVO
    Se iu volus donaci iom da sian laboron al tiu,
    povas esti grandioza, sed iom da tempo necesas por
    fari tiun utila por ni-tradukistoj

3 > Se tiujn aferojn "mangxas" nian tempon por tradukado
    kaj neniel plibonigos laboron
    certe estas preferinde forlasi tiujn-chi aferojn.

    Kaj nune mi faras tion. =(

Amike
Martin Ponce =)