[Kde-i18n-eo] Du demandoj

Oliver.Kellogg at t-online.de Oliver.Kellogg at t-online.de
Sat Aug 27 21:25:20 UTC 2005

On Thursday 25 August 2005 00:47, Antonio M. Sánchez Pérez wrote:

> Mi havas du demandojn. Unue, mi sendis al c^i tiu listo de mi
> g^isdatigitajn po-dosierojn apartenantajn al koffice, tamen la publikigo
> de tiu mesag^o restis je atendo je aprobo. Mi g^isdatigis mian lokan
> dosierujon sed mi vidas ke tiuj de mi senditaj g^isdatigoj ne estas. C^u
> mi sendu denove?, c^u estis ia problemo?

Estas iom longa. Aliflanke, en Germanio (kie trovigxas la cxefaj gvidantoj
de kde-i18n-eo) nuntempe estas ferioj; eble tio estas la kauzo.

> Due: lau( indiko de Oliver.Kellogg, mi tralegis la ttt-ejon
>
> http://developer.kde.org/documentation/other/developer-faq.html#q1.8
>
> petinte konton lau( instrukcioj tie indikitaj. Tion mi faris lunde la
> pasintan semajnon. Kiom da tempo oni ofte devas atendi por ke sia peto
> estu traktata? C^u ankorau( malfruas por suspekti ke io ne estis en ordo?

Plue, gxus nun okazas la KDEa kongreso en Malaga/Hispanio.
Versxajne la kontaj respondeculoj estas tre enplektigxataj en tio.

Tamen, se vi ne volas plue atendi, sendu viajn gxisdatigojn al mi.
Se neniu kontrauas, mi enmetos ilin en la SVN storejon.

Salutojn,

Oliver