[Kde-i18n-eo] Nova kunlaboranto

Jordi raigengo at yahoo.es
Fri Aug 12 21:47:08 UTC 2005

> Mi kreis anonime per subversion lokalan kopion de la dosiersistemo de la
> projekto kaj dum tiu ci lasta semajno estis laboranta sur kelkaj
> dosieroj de KOffice, nome desktop_koffice.po, kformula.po kaj
> kscan_plugin.po. Tiuj tri dosieroj estas kompletigitaj -sen netradukitaj
> kaj dubindaj mesag^oj).
bonege!

> Mi supozas ke por
> tio mi devos akiri permeson de la gvidanto, kaj tion mi petas.

Jes vi pravas.
Sed mi pensas ke neniu de kde-eo povas aldoni vi permeson por aliri al
Subversion de KDE.
Mi ankaux ne havas permeson por aliri al  servilo sed vi povas sendi viajn
dosierojn al Kde-i18n-eo dissendolisto kaj iu povas almeti viajn dosierojn al
servilo.

Mi ne havas pli informon. Aliaj homoj povas gvidi vin pli bone.