[Kde-i18n-eo] Esperantaj literoj

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Wed Aug 10 08:17:06 UTC 2005

Cxu Tio povus servi vin ????
----------------------------

List:       kde-i18n-eo
Subject:    Re: [Kde-i18n-eo] Unuaj pasxoj per Esperanto
From:       Steve Walesch <SPW () vo ! lu>
Date:       2004-09-19 16:22:50
[Download message RAW]

On Sunday 19 September 2004 18:07, Oliver Kellogg wrote:
> Unua problemo: La cxapelitaj literoj tute ne aperis cxe mi
> (ekz. en Konqueror, rigardante HTML pagxojn kiel
> html://www.esperanto.be/abc.html)
Mi kredas ke SuSE8 ne estas preta por uzi unikodan leterojn. Se vi uzus SuSE
9.1 vi ne havus tiun problemon, ĉar ĝi uzas Unikodon. Provu se vi povas fari
unikodan lokaĵaron:
localedef -c -i en_GB -f UTF-8 en_GB.UTF-8
export LANG="en_GB.UTF-8"
Tiam vi havos sistemon en Unikodo. Anstataŭ en_GB eblas eĉ fari lokaĵaron en

Esperanto, sed tio estas pli malfacile. Eble mi provas krei eo_LU.UTF-8
iam. :)
Bonan ŝancon kaj ĝis la venonta fojo!
Steve Walesch

Kaj tiu !!!
On Sunday 19 September 2004 21:59, Oliver Kellogg wrote:
> Sekve, mi devos eltrovi kiel entajpi la cxapel-literojn.
Vi povas aldoni klavararaĝon kiu ebligas tion. Mi uzas la svisfrancan
klavararanĝon. Tiam vi povas tajpi la signo ^ kaj poste g, j, h, c aŭ s por
la leteroj ĝ, ĵ, ĥ, ĉ aŭ ŝ.
La signo Å­ estas pli komplika:
"alt-gr" + "majuskl (shift)" + $ kaj poste "u"

>Ankoraux dankon kaj cxion bonan al kde-i18n-eo teamo :)
same al vi
ĝis,
Steve Walesch