[Kde-i18n-eo] Pri la nuna stato de vortaretoj.

Steve Walesch SPW at vo.lu
Sun Dec 12 10:42:25 UTC 2004

Je Dimanĉo 12 Decembro 2004 08:22, Martin Ponce skribis:
>  Ia maniere, lasu min scii ajn ideon vi havus pri tiu laboro.  Mi certe
> dankos vin.
Mi ne bone komprenas kion vi volas fari. Sed tio ne signifas ke via laboro
estas malbona, tute male! Ĝi estas tre interesa, tial mi volas scii pli multe
pri ĝi. Ĉu eble vi provas uzi tiun vortaron, por ke la komputilo uzu ĝin por
traduki mem? Tio estus interese, ĉar la komputilo povus traduki ĉiujn tiuj
vortoj kiuj revenas multfoje.
Fartu bone :)
Steve