[Kde-i18n-eo] Pri la nuna stato de vortaretoj.

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Sun Dec 12 07:22:40 UTC 2004

Saluton al vi ĉiuj,

	Pri la nuna stato de vortaretoj.

	Unue, per aldonita programeto forigis iom da html'an kodon, 	kaj denove, ne
sufiĉas.
	due, mi serĉis mesaĝajn parojn rekte akceptitajn.
	jen, mi aldonas kion mi trovis.

	Mi pensis ke dosiero <<messages>> povus esti tre bona fonto por krei
vortareton tre bazan,
	sed, verdire, mi necesas forigu la mian malsanecan fidon kaj konservi la mian
sanan paranojon.

	Ia maniere, lasu min scii ajn ideon vi havus pri tiu laboro.  Mi certe dankos
vin.

Elkore
Martin Ponce
P.D	HAVU FELIĈAN KRISTNASKIĜ-TAGON !  ( iom frue, sed paranojo necesas )