Traduccions dels llocs web de KDE de la variant valenciana

Josep M. Ferrer txemaq at saragata.net
Tue Oct 11 21:10:37 BST 2022

Jo deixaria la política de banda, ja que no té (gairebé) res a veure i
no és objecte d'aquesta llista. És un tema bàsicament lingüístic.

Només aclarir que quan jo parlava de «sectors secessionistes» em referia
a sectors secessionistes lingüístics (veure [1] i sobretot [2]). Lamento
no haver afinat més.

Salut,

Josep M. Ferrer

[1] https://ca.wikipedia.org/wiki/Secessionisme_ling%C3%BC%C3%ADstic
[2]
https://ca.wikipedia.org/wiki/Secessionisme_ling%C3%BC%C3%ADstic_valenci%C3%A0

El 11/10/22 a les 21:28, Antoni Bella Pérez ha escrit: