Re: idioma català (valencià)

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Jun 28 05:31:02 BST 2022

  Hola,
  Culpa meva, Antoni Bella, vaig emprar el web incorrecte, amb les properes actualitzacions se solucionarà aquest tema.
  El Plasma 5.25.1 ja està prou bé (fins la T, amb eles ageminades i les tz), però en la següent entrarà una actualització 100% revisada.
  Clarament, el preu de l'electricitat ha estat l'hòstia i m'ha endarrerit encara més. No m'he escapat d'afluixar un pic.
  Gràcies a un avís d'en Josep M. Ferrer m'hi vaig posar tan aviat com en vaig ser conscient.
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

    Hola,tinc un PC amb KDE Neon i en l'arranjament del sistema (arranjament regional) tinc definit l'idioma català (ca at valencia) com a predeterminat. Tinc les actualitzacions al dia, la versió instal·lada de Plasma és: plasmashell 5.25.0. El problema és que des de fa un temps, apareixen paraules no normatives en els textos del sistema, com ara:    imàgens    actualisasionsPer favor, voldria usar com a idioma una variant valenciana d'acord amb la normativa. Això és possible? Com?Salutacions i gràcies de bestreta.