idioma català (valencià)

tafol at disroot.org tafol at disroot.org
Mon Jun 27 13:29:03 BST 2022

Hola,
tinc un PC amb KDE Neon i en l'arranjament del sistema (arranjament regional) tinc definit l'idioma català (ca at valencia) com a predeterminat. Tinc les actualitzacions al dia, la versió instal·lada de Plasma és: plasmashell 5.25.0. El problema és que des de fa un temps, apareixen paraules no normatives en els textos del sistema, com ara:
    imàgens
    actualisasions
Per favor, voldria usar com a idioma una variant valenciana d'acord amb la normativa. Això és possible? Com?
Salutacions i gràcies de bestreta.