Re: Traducció de "Case sensitive"

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Tue Jan 25 00:08:21 GMT 2022

A mi em sembla que per un usuari la proposta del Josep Maria és més
entenedora que apel·lar a la sensibilitat del nostre programari.

Ens acostumem a com són les coses i de vegades canviar-les pot semblar
que són pitjors només perquè és el que hem vist. Almenys a mi em passa
cada cop que tinc un merge request del grup de disseny, que venen duna
perspectiva més fresca i que ha invertit menys en el status quo.

Una mesura que se m'acut que potser es podria fer servir és "com seria
si haguéssim fet aquest programa en català originalment?".
Probablement faríem alguna cosa tipus "agrupa majúscules i minúscules"
que no ens aplica aquí perquè inverteix la lògica però potser dóna
idees per on anar.

En tot cas, bona feina a tots. :D

Una abraçada!
Aleix