Millores a les traduccions

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Mar 31 11:50:28 BST 2021

Hola,

sí suposo que hi haurà algunes excepcions com les que indiques, però la
meva idea no era unificar, només distingir entre direcció (up/down ->
amunt/avall) i situació (top/bottom -> dalt/baix o superior/inferior). I
com molt molt bé dius, segur que encara trobarem més excepcions en fer
la revisió.

Salut,

Josep Ma. Ferrer

El 30/3/21 a les 23:09, Antoni Bella Pérez ha escrit: