Regles de pology per als jocs [ajuda]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Fri Jun 18 13:11:10 BST 2021

  Hola llista,

  Estic fent traduccions de documentació i ara faig el KPatience. A destacar
que és molt tècnica. Cal tenir en compte que potser no s'empra el mateix mot
arreu dels llocs de parla catalana, però em baso en el que ja hi havia (amb
alguna llicència puntual, espero que a millor). Doncs el traductor original ja
hi ha passat. Que no es poc.

  Crec que era inevitable el crear algunes regles de pology per a assegurar-
nos que tot està correcte:

https://invent.kde.org/sdk/pology/-/raw/master/lang/ca/rules/apps-games.rules.disabled

  Si les podeu posar a prova fareu un gran favor.

posieve check-rules -s rfile:pology/lang/ca/rules/apps-games.rules.disabled ca/
messages/kpat
ca/docmessages/kpat

  Atentament
Dubta que les estrelles siguin foc.
Dubta que el Sol es mogui.
Dubta que la veritat sigui mentida.
Però no dubtis mai que t'estimo.
	- William Shakespeare

No se n'ha de posar massa
	- A grandmother on the TV show "Las recetas de Julie"