Traducció del Krita

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sun Jun 13 19:24:52 BST 2021

  Hola,

  Aquesta és una de les prioritats d'accessibilitat en les que apliquen els
seus esforços els desenvolupadors i a la meva captura de pantalla (a mida
predeterminada quan s'obre, pantalla: resolució 1920x1080 (16.9)) del Krita
4.4.5 surt tot molt bé. Sense obrir-la, tampoc està retallada.

  També apunto que amb el temps faran una transició completa a QML, el qual
millorarà la versió per a dispositius mòbils.

* Versions de l'escriptori:
 - Qt:                 5.15.2
 - Plasma:             5.22.0
 - Frameworks del KDE: 5.82.0
 - Aplicacions:        21.04.2

El diumenge, 13 de juny de 2021, a les 14:03:58 CEST, Josep Ma. Ferrer va
escriure:
> Hola Toni,
>
> al Krita hi ha una traducció de l'anglès "Translators" al català «Equip
> de traducció». Com que aquesta traducció surt a una pestanya (veure
> captura de pantalla adjunta), la traducció apareix retallada i també fa
> que la resta de pestanyes tinguin menys capacitat pel que fa als textos.
>
> Hi ha cap problema si canvio aquesta traducció per «Traductors» (o
> «Traduccions»), de manera que sigui més curta?
>
> Salutacions,
>
> Josep Ma. Ferrer

  Atentament
Dubta que les estrelles siguin foc.
Dubta que el Sol es mogui.
Dubta que la veritat sigui mentida.
Però no dubtis mai que t'estimo.
	- William Shakespeare

No se n'ha de posar massa
	- A grandmother on the TV show "Las recetas de Julie"