Re: Capçaleres a la documentació del Krita

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Jan 26 04:49:43 GMT 2021

  Hola,
  Aquesta basa d'oli ja l'hem passat.
  En la qüestió que roman -documentació del Krita-, me la vaig menjar gairebé solet a finals de 2019 i també hi ha retocs/correccions d'en Josep Ma.
  Ambdós estem d'acord amb el canvi. Només caldria saber si es veu correcte o amb alguna mancança.
  Atentament  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Mon, Jan 25, 2021 at 23:35, Albert Astals Cid<aacid at kde.org> wrote:   El dilluns, 25 de gener de 2021, a les 14:56:02 CET, Orestes Mas va escriure:
> [...]
>
> A les traduccions de GNU, per posar un cas que conec, has de signar explícitament la renúncia dels drets en favor de la FSF per tal que t'acceptin les traduccions. Ara no recordo si a KDE era igual, però em sona vagament que fa molts anys (en temps de KDE 2.x?) es va discutir la qüestió.
>
> Potser l'Albert o l'Aleix, si llegeixen la llista, volen afegir alguna cosa.

Ho hem discutit ja un parell de vegades a la llista internacional (la gent de debian es va posar una mica pesada amb les llicències en algun moment) i sembla que estem d'acord que " or the same license as the source of its messages" hauria de ser suficient per acontentar a tothom.

El que està clar és que això es un canvi de llicència per tant només es pot fer en fitxers on tots els traductors hi estiguin d'acord.

Si ho limitem a krita-cosa sembla que són el Josep Ma. i l'Antoni només o sigui que si ells dos hi estan d'acord no hi veig el problema.

Salut,
  Albert