Problema amb el certificat de kde.cat

Leopold Palomo-Avellaneda leo at alaxarxa.net
Fri Jan 8 07:26:49 GMT 2021

Bon dia!

El 7/1/21 a les 23:17, Albert Astals Cid ha escrit:
> El dijous, 7 de gener de 2021, a les 22:30:19 CET, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:

> cdmon != nominalia
>
> No em serveix de molt que hem digueu com ho feu vosaltres amb els vostres dominis que no estan a nominalia, només em serveix com es fa a un domini a nominalia :)

Ja ho sé!!! Només t'ho comentava perquè moltes vegades funcionen de forma
similar, gairebé equivalent.

> Jo he mirat i no se fer-ho sense pagar més o fer servir un servidor que no es que proporciona nominalia.
>
> Si algú sap com fer-ho sense pagar i sense fer servir un servidor extern que m'ho digui, si no ja intentaré fer servir un servidor extern quan tingui temps.

D'acord. Jo miraré si puc fer el certificat. Per altra banda, quan et caduqui el
certificat (Registry Expiry Date: 2021-06-12T10:36:49.711Z) es podria mirar de
canviar-ho de lloc si de cas.

Si cal fer patrocini, es pot parlar a Caliu.

Leo

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia