Problema amb el certificat de kde.cat

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Thu Jan 7 22:17:10 GMT 2021

El dijous, 7 de gener de 2021, a les 22:30:19 CET, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:
> El 7/1/21 a les 19:31, Albert Astals Cid ha escrit:

> Normalment, amb el "paquet" del domini s'inclou el servidor limitat.

> Jo crec que no.

> Pel que jo sé, a cdmon, si tens el domini amb ells pots tenir un
> certificat gratuït d'aquests inclòs en el preu.

cdmon != nominalia

No em serveix de molt que hem digueu com ho feu vosaltres amb els vostres dominis que no estan a nominalia, només em serveix com es fa a un domini a nominalia :)

Jo he mirat i no se fer-ho sense pagar més o fer servir un servidor que no es que proporciona nominalia.

Si algú sap com fer-ho sense pagar i sense fer servir un servidor extern que m'ho digui, si no ja intentaré fer servir un servidor extern quan tingui temps.

Salut,
  Albert