Fw: "X-KDE-Keywords" of kcm desktop files in other languages now can omit English keywords

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Dec 5 10:47:17 GMT 2021

El dissabte, 4 de desembre de 2021, a les 11:49:22 (CET), Josep M. Ferrer va escriure:
> [...]
>
> pel que entenc jo d'aquest canvi, la llista de paraules claus en anglès
> (X-KDE-Keywords) sempre es tindrà en compte en fer les cerques de
> paraules clau, a més de la llista de paraules claus traduïdes al
> "locale" de l'usuari.
>
> Per exemple, fins ara, si l'usuari volia cercar el concepte "cookies" a
> l'Arranjament del sistema amb una configuració amb locale=ca, només
> sense cap resultat.
>
> A partir d'aquest canvi, l'usuari podrà cercar per «galetes» i també per
> «cookies». No veig com això pot afectar les traduccions, a no ser que se

Exacte, la idea es que abans hi havia una "recomanació informal" d'incloure els termes en anglès a les traduccions si aquests eren molt comuns (com per exemple cookies).

Ara no cal per què el codi fa us dels termes traduïts i no traduïts automàticament.

Per tant des del punt de vista de traducció no cal fer res.

Salut,
  Albert