Fw: "X-KDE-Keywords" of kcm desktop files in other languages now can omit English keywords

Josep M. Ferrer txemaq at saragata.net
Sat Dec 4 10:49:22 GMT 2021

Hola!

pel que entenc jo d'aquest canvi, la llista de paraules claus en anglès
(X-KDE-Keywords) sempre es tindrà en compte en fer les cerques de
paraules clau, a més de la llista de paraules claus traduïdes al
"locale" de l'usuari.

Per exemple, fins ara, si l'usuari volia cercar el concepte "cookies" a
l'Arranjament del sistema amb una configuració amb locale=ca, només
sense cap resultat.

A partir d'aquest canvi, l'usuari podrà cercar per «galetes» i també per
«cookies». No veig com això pot afectar les traduccions, a no ser que se
m'escapi quelcom.

Salutacions,

Josep M. Ferrer

El 4/12/21 a les 10:15, Antoni Bella Pérez ha escrit: