Re: [caliu-info] Col·lecció de Linux Journal de regal

Leopold Palomo-Avellaneda leo at alaxarxa.net
Wed Oct 7 10:44:07 BST 2020

Sebastià,

El 4/10/20 a les 21:31, Sebastià Pla i Sanz ha escrit:
> Bon dia a tothom,
>
> Tinc una col·lecció de 123 exemplars de la revista Linux Journal, edició
> original en anglès. Van des de l'any 1997 fins al 2010. Alguns anys
> estan més complets que altres.
>
> La regalo a qui l'interessi, només amb la condició que la passi a
> recollir per casa meva, a Sant Cugat del Vallès. O que enviï a algú a
> recollir-la.
>
> Si en un temps prudencial ningú està interessant me'n desfaré, cosa que
> em sabrà greu i m'estimo més que algú la pugui aprofitar, si hi té interès.

em sap greu dir-te que el millor lloc on pot estar aquesta col·lecció és la
deixalleria ... I t'ho diu un sofert "diogenesista". A no ser que tinguis un
article on surtis tu, o un record del kde 1.0, el millor que pots fer és
enviar-ho a la bassa.

Una cosa que es podria fer és que la guardessis fins St. Joan de l'any vinent i
fem un "akelarre" de revistes, disquets i altres estris informàtics, amb rituals
d'iniciació a la programació del kernel, l'empaquetat i altres procediments
obscurs amb gent disfressada de pingüí, Nyus i tot el repertori de la mitologia
open source. ;-)

Una abraçada virtual en temps de Covid-19.

Leo

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia