Col·lecció de Linux Journal de regal

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Oct 4 20:31:54 BST 2020

Bon dia a tothom,

Tinc una col·lecció de 123 exemplars de la revista Linux Journal, edició
original en anglès. Van des de l'any 1997 fins al 2010. Alguns anys
estan més complets que altres.

La regalo a qui l'interessi, només amb la condició que la passi a
recollir per casa meva, a Sant Cugat del Vallès. O que enviï a algú a
recollir-la.

Si en un temps prudencial ningú està interessant me'n desfaré, cosa que
em sabrà greu i m'estimo més que algú la pugui aprofitar, si hi té interès.

Una abraçada a tothom!
Sebastià

--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.