Ens cal https://cat.kde.org?

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Tue Nov 24 15:49:31 GMT 2020

Molt ben parida la web traduïda!

Seria possible que kde.org respectes les preferències d'idioma del
navegador i mostrés directament la traducció corresponent?
No oblidem kde.cat, que actualment redirecciona a cat.kde.org. Em sembla bé
moure els continguts de cat.kde.org als portals generals de KDE.

Salut!
Joan

Missatge de Aleix Pol <aleixpol at kde.org> del dia dt., 24 de nov. 2020 a les
13:40: