Ens cal https://cat.kde.org?

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Tue Nov 24 13:40:04 GMT 2020

La meva impressió és que té sentit presentar la nostra pàgina de
presentació als contribuïdors catalans. No és que per ser català estàs
més interessat en la traducció que si entres per kde.org, o almenys no
hauria de ser entenc jo.

Fer que l'apartat "Col·laboreu-hi" porti a algun lloc on la gent pugui
decidir traduir podria tenir sentit. O simplement afegir una secció
"traduir" a dalt per les pàgines no angleses.

És una cosa que caldria discutir amb kde-www però crec que és factible.

He fet la prova d'entrar a pàgines d'organitzacions similars i:
- apple.cat va a una pàgina d'una tenda d'apple al vallès que ha tancat
- microsoft.cat redirigeix a microsoft.com/es-es
- gnome.cat va a una pàgina de softcatalà sobre gnome (entenc que
similar a si enviessim a l10n.kde.org/...?ca)
- libreoffice.cat va a una pàgina inicial en català, tipus kde.org/ca.

Gràcies per mirar-vos-ho! :)

Aleix