Fw: Canvis: esmenar 'per' i 'per a', també 'pel/s'

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Jul 7 12:17:48 BST 2020

  Hola llista,

Sent from Yahoo Mail on Android

   ----- Forwarded Message ----- From: "Antoni Bella Pérez" <antonibella5 at yahoo.com> To:...  Cc:  Sent: dt., de jul. 7, 2020 at 13:00 Subject: Canvis: esmenar 'per' i 'per a', també 'pel/s'
  Hola,
  Òndia! Com serà un canvi molt gran... t'ho faig saber. Tinc clares les regles, però t'envio un enllaç per a resoldre els dubtes.
‘Per’ i ‘per a’: què podem fer per (a) no confondre’ns?

|   |
‘Per’ i ‘per a’: què podem fer per (a) no confondre’ns?

Fa pocs dies que vaig ensopegar amb una pàgina web que parlava d’una ‘cuina pensada per nens’. No acabava de veure clar si els nens havien pensat l’espai o bé la gastronomia. Però quan hi vaig entr…
  |   |

  * Haig de parar cura amb els infinitius, tot mantenint 'per a' sempre que indiqui finalitat
  Per a deixar-ho més polit, miraré també alguns 'pel/s' dubtosos.
  Atentament   Toni