Els emergents a la IGU (regles de pology)

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sat Jan 18 11:47:36 GMT 2020

  Hola Albert,
 Canviar l'anglès... Crec que no -però haurem d'estar atents-, a menys que no es dirigeixi al sistema de notificacions.
  Normalment la finestra/missatge emergent romandrà a la pantalla fins que hi interactui l'usuari. També contindrà els elements IGU propis.
  Ara, les notificacions són configurable per si es mostraran un temps al plafó o si es desaran a l'historial fins que les vulgui veure l'usuari. En aquest cas crec que només es mostra un botó Tanca i a l'historial dos botons Esborra i Esborra-ho tot -estic treballant i faig memòria-.
  Quan mirem la resta de mòduls potser caldrà afegir alguna altra regla.
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android