Crop, cut and trim [Krita ajuda]

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Mar 26 22:05:45 GMT 2019

Hola, disculpeu el top-posting. Responc des d'un mòbil.

No sona més natural "retallar" que no pas "escurçar"? (que, d'altra banda, vol dir "fer més curt" i implica per tant només una dimensió i no pas les dues que té una imatge).

Orestes.

El 26 de març de 2019 22.21.15 CET, "Josep Ma. Ferrer" <txemaq at gmail.com> ha escrit:

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.