Re: Traduccions plasma [activar el valencià]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Fri Jun 14 13:51:25 BST 2019

  Hola  llista,

  Està subscrit a la llista i la còpia està autoritzada.
  Espero que poguem abocar esforços per a facilitar en el posible aquestes qüestions que personalment no domino. I el que sorgeixi.
  A veure si podeu aclarir el tema de les variables d'entorn (solució!, que va de veres) així com explicar algun problema propi.
  Atentament   Toni

Sent from Yahoo Mail on Android