Cadena "Authentication is required to run"

Alfredo Rafael Vicente Boix alviboi at gmail.com
Tue Jun 11 14:37:30 BST 2019

Hola,

Ja he pogut delimitar on està l'error, el codi de llengua que llig el
polkit no sé de quina variable el trau. El codi és normalment ca at valencia,
de fet la variable d'entorn $LANGUAGE és ca at valencia, però la de $LANG es
ca_ES.UTF-8.
Si s'afegix la línea a l'arxiu /usr/share/polkit-1/actions/
com.ubuntu.pkexec.synaptic.policy
<message xml:lang="ca_ES.UTF-8">Es requereix autenticació per a executar el
gestor de paquets Synaptic</message>
Ja apareix la traducció, he provat a forçar a que la variable d'entorn
$LANG siga ca at valencia, també canviar l'arxiu /etc/default/locale, però
seguix apareguent en anglés. Caldrà analitzar a veure d'on treu el codi de
llengua.

Salutacions

Missatge de Alfredo Rafael Vicente Boix <alviboi at gmail.com> del dia dt., 11
de juny 2019 a les 15:13: