No subject

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Mon Jun 10 17:05:21 BST 2019

On Mon, Jun 10, 2019 at 1:25 PM Alfredo Rafael Vicente Boix
<alviboi at gmail.com> wrote:

> Hola,
>
> He vist que la cadena "Authentication is required to run" del policykit de kde no està traduïda, ni al valencià ni a cap idioma (he provat castellà i francès). He vist que aquesta cadena no es troba tampoc a l'arxiu polkit-kde-authentication-agent-1.mo. He provat el plasma en diferents distros i amb totes passa el mateix.
> Amb tot, m'agradaria saber si es possible traduïr aquesta cadena ja que no he trobat la manera.
>
> Salutacions

Hola Alfredo,
He mirat als repositoris de KDE i no he trobat la cadena, deu venir de
policykit. S'hauria d'investigar on passa exactament.

Podries indicar quin és el missatge exacte que t'estàs trobant per
saber d'on ve?
Hauria d'haver-hi a algun lloc un fitxer tal que:
https://cgit.kde.org/plasma-desktop.git/tree/kcms/dateandtime/kcmclock_actions.actions

Aleix