Window tabbing

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Jul 10 06:44:30 BST 2019

+1
Toni
Sent from Yahoo Mail on Android

  On dt., de jul. 9, 2019 at 19:13, Josep Ma. Ferrer<txemaq at gmail.com> wrote:   Hola!

en el cas concret del fitxer kcmkwm.po, sembla que la funcionalitat
"Window tabbing" permet agrupar diferents finestres de diferents
aplicacions en pestanyes d'una finestra, tot i que no funciona a les
darrers versions del Plasma.

En aquest context, jo proposo traduir-ho per «Finestres en pestanyes»
(les diferents finestres s'agrupen en pestanyes) o per «Pestanyes de
finestres» (hi ha pestanyes per cada una de de les finestres
agrupades). Potser queda més clar la primera opció. Com ho veieu?

Però tot això suposant que es torna a implementar aquesta
funcionalitat de la mateixa manera.

En relació a aquest anàlisi, no sé si coneixeu l'eina que permet
comparar les traduccions del KDE en diferents idiomes:

https://l10n.kde.org/dictionary/compare-translations.php?package=kde-workspace&filename=kcmkwm.po&compare=Window+Tabbing

En aquest cas, la manca de context fa que cada equip hagi traduït
"Window Tabbing" de maneres molt diferents.

Salutacions,

Josep Ma. Ferrer

Missatge de Empar M <emparmontoro at gmail.com> del dia dt., 9 de jul.
2019 a les 13:06: