Mailing list en valencià

Alfredo Rafael Vicente Boix alviboi at gmail.com
Tue Oct 30 08:28:30 GMT 2018

Hola,

El meu nom és Alfredo Vicente i actualment treballe en l'equip de traducció
de LliureX a l'Administració de la Generalitat Valenciana. He vist que no
hi ha cap *team* per al valencià i Albert Astals m'ha comentat que sou els
del *team* de català qui porteu aquest equip. Per tant, ens agradaria poder
participar en les traduccions al valencià, adaptant alguns dels programes a
la variant del català que parlem a València (ca at valencia) o aportant noves
traduccions d'alguns programes.

Salutacions