Ass: Electricitat digital al GCompris [ajuda]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Jan 16 08:54:13 UTC 2018

El dimarts, 16 de gener de 2018, a les 1:58:01 CET, Orestes Mas va escriure:

> Toni, no sé trobar on és el fitxer .PO amb la traducció. En teoria el
> GCompris és a extragear-edu, però allí no hi veig res de
> activities/digital_electronics...
>
> Pots aclarir-m'ho si et plau?
>
> Orestes.

  Hola Orestes,

https://websvn.kde.org/trunk/l10n-kf5/ca/messages/extragear-edu/
gcompris_qt.po?view=log

#: activities/digital_electricity/ActivityInfo.qml:27
msgctxt "ActivityInfo|"
msgid "Digital Electricity"

  En el codi s'anomena d'aquesta altra manera...