Demandant i demandar

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Sep 20 19:24:22 UTC 2017

Hola,

tens raó, a mi tampoc m'acaba de convèncer. Però és una bona opció per
traduir el "supplicant" en el context de les xarxes sense fils, tal com fan
la resta d'equips de traducció. I com bé dius, queda més proper a
l'original.

Salutacions,

Josep Ma.

El dia 20 de setembre de 2017 a les 15:51, David2 <rbndavid at gmail.com> ha