Quant al digiKam [IGU i DOC]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Sep 13 09:24:01 UTC 2017

  Hola llista,

  Entre avui i el cap de setmana faré la revisió de la documentació pel
digiKam -encara sense publicar- i us demano que em passeu la traducció de la
IGU -ara d'en Josep- per tal de poder-hi realitzar les correccions que vegi
necessàries.

  Ja he realitzat alguna captura de pantalla que caldrà tornar a prendre per a
que es vegin reflectits aquests canvis. Tot respectant la traducció del botó
«Acaba» -preferència d'un traductor- que surt al diàleg del primer inici.

  Si després veieu quelcom altre que se m'hagi passat per alt. Simplement
digueu-ho a la llista. O en privat si l'errada... que també podria passar.

  Faré un seguiment dels canvis amb un fitxer de regles del pology, de manera
que qualsevol canvi es podrà esmenar arreu de les nostres traduccions.

  Atentament
  Toni

.