Re: TRADUCCIÓ

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Mon Oct 16 13:45:52 UTC 2017

  Hola Alexandra,
  Benvinguda a la llista, a més esperar les 22:00 pot respondre't en Josep M Ferrer, el qual coordina els nostres treballs. Si per allò de que som persones no t'ha llegit, et tornaré a respondre.
  - Entenc que el teu seria un treball puntual Començar-la de zero és més difícil de trobar.  - Quina grandària busques? Nombre d'entrades per a traduir.  - Només la IGU o potser alguna documentació? Les dues coses?
  Atentament  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dl., oct. 16, 2017 at 13:10, Alexandra Cuesta<alexandracuesta a hotmail.com> wrote:    <!--#yiv8830315216 P {margin-top:0;margin-bottom:0;}-->

Bon dia,

sóc una estudiant del màster de tecnologies de traducció a la UAB i en una de les assignatures hem de localitzar un programari de codi obert. És per això que m'agradaria col·laborar amb vosaltres i realitzar la traducció d'algún paquet o de quelcom que vosaltres considereu adequat per a mi. Estic oberta a tot tipus de propostes pero em corre certa urgència perquè he de comunicar al professor què tradueixo demà.

Gràcies,

Alexandra

Enviado desde Outlook

|  | Libre de virus. www.avast.com  |