Ajuda amb els noms pels idiomes del món

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Nov 11 09:35:16 UTC 2017

El divendres, 10 de novembre de 2017, a les 11:17:21 CET, Antoni Bella Pérez
va escriure:
>   Hola llista,
>
>   Recentment, el Kaffeine (programa de reproducció multimèdia, TV i TDT) ha
> implementat el suport per a múltiples idiomes a la font EPG (guia de
> programes) que es distribueix a travès de la televisió digital.
>
>   Aquest commit ho explica:
> https://github.com/KDE/kaffeine/commit/
> 31710fa98bf60eb1a3df250c2f81cc0213171ebf
>
>   Em queden 200 noms d'idioma per traduir i estic força aclaparat, a veure
> si tenim algun recull que m'ajudi en aquesta tasca:
>
>   Aquí teniu el que ja he fet:
>   -- ... languages
> [...]

A banda dels fitxers ISO que citen el Joan i l'Orestes, també hi ha el projecte
Linguamundi:

http://www.linguamundi.cat/

Potser està una mica abandonat, però té el nom en català de més de
6.500 llengües i 10.500 dialectes.

Jo primer utilitzaria els fitxer ISO, i desprès, si encara queda alguna llengua
per traduir, seria qüestió de cercar-la a Lingumundi.

Salutacions,

Josep Ma.