Re: 2 - Afegint suport per al valencià a les Qt

Joan Montané jmontane at softcatala.org
Thu Mar 23 11:45:10 UTC 2017

Hola Toni,

El dia 22 de març de 2017 a les 20:41, Antoni Bella Pérez <
antonibella5 a yahoo.com> ha escrit:

>   Potser em vola quelcom. Comentaris?

Si no vaig errat, les Qt segueixen sense poder indicar el camp variant
("valencia" en el nostre cas) per a l'objecte que defineix els locales:
Qlocale [1]. Sense poder indicar el camp variant al locale, poca cosa hi
podem fer.

  Algú pot confirmar les dades al CLDR?

El valencià (ca-ES-valencia) és al CLDR perquè vaig sol·licitar-ho. La
majoria de dades ja estan adaptades (crec recordar que la majoria eren
gentilicis francès > francés). Caldria fer-ne una repassada i confirmar les
dades.

Qualsevol pot fer-ho, només cal tenir compte a la "survey tool" [2]. S'hi
obren finestres per a editar les dades del CLDR periòdicament. Els vots són
ponderats, per exemple: Google, Apple i Microsoft compte per 5 vots. Els
col·laboradors voluntaris comptem, *conjuntament*, com 1 vot.

Salut!
Joan Montané

[1] http://doc.qt.io/qt-5/qlocale.html
[2] http://cldr.unicode.org/index/survey-tool