branches/stable/l10n-kf5/ca/messages/kde-workspace

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Mon Mar 13 10:44:29 UTC 2017

  Hola Aleix,

  Acabo de mirar-ho a applications del kf5 i veig el següent al codi font:

messages/applications/konqueror.po
#: about/konq_aboutpage.cpp:321
    e.g. Window ->
#: about/konq_aboutpage.cpp:331
    Settings ->
#: src/konqmainwindow.cpp:2053
    Settings -> Configure Konqueror -> General

messages/applications/konsole.po
#: EditProfileDialog.ui:297
    Konsole->General->Use current window size
#: HistorySizeWidget.cpp:55
    Settings->Configure Konsole->File Location
#: settings/FileLocationSettings.ui:32
    Profile->Scrolling->Unlimited scrollback

  Sembla que aquest ús és força estès. Com ho arreglem?

  Toni

El dissabte, 11 de març de 2017, a les 1:41:19 CET, Aleix Pol va escriure: