Re: Suggeriment de traducció al Kmail

Antoni Bella pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Feb 15 04:00:24 UTC 2017

  Hola David,
  Sí. M'ho miro aquesta tarda i t'envio els canvis.
  Pensa a canviar l'assumpte del correu, va bé de cara a visitar l'històric i veure de què tracta cadascun.
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dt., febr. 14, 2017 at 15:12, David2<rbndavid a gmail.com> wrote:   Hola,

Un altre suggeriment: ara el menú d'aplicacions s'anomena "Menú d'aplicació" i, tot i que no sé com és l'original en anglès, seria millor dir-ne "Menú d'aplicacions", per coherència també amb el "Llançador d'aplicacions".

Gràcies per l'atenció i per la traducció,

David

El dia 19 de gener de 2017 a les 22:42, Josep Ma. Ferrer <txemaq a gmail.com> ha escrit:

El Dijous 19 Gener 2017, a les 21:19:20, David2 va escriure:
> Hola,
>
> Al gestor de paquets Muon (versió 5.6.0) hi ha una frase que diu el
> següent:
> "S'estan efectuan el canvis".
> Hi falta una essa. I seria millor que hi digués "S'estan aplicant els
> canvis". En altres casos és millor traduir "performing" per simplement
> "fer".

Hi havien 2 missatges "Committing changes", traduïts per «S'estan efectuant el
trobat un parell de «el canvis» que he corregit en altres traduccions.

> Moltes gràcies per l'atenció.

Gràcies a tu.

> David
> [...]